Svindel AS

Hei folkens!

Jeg har startet en liten bank inne på FjordCraft som heter Svindel AS cool grin

Her kan spillere som trenger penger inne på Alpha komme å søke om lån med sikkerhet i diverse eiendeler (gull/dia osv).
Når lånet betales tilbake med 5% rente, gis eiendelene tilbake.

For å tiltrekke oppmerksomhet rundt min nye geskjeft har jeg besluttet å gi ut 7500 mynter (prisen av en by) til en heldig vinner grin

Alt dere trenger å gjøre er å sende en lånesøknad til meg her inne på nettsiden.

Det blir IKKE en tilfeldig trekning av vinneren, men den som sender inn den beste søknaden vinner!
Jeg trekker vinneren om 1 uke fra idag.

Good luck and god speed!

Anbefaler alle å holde seg unna den her. Som dere kan se i navnet så er nok dette bare svindel…

er ikkje svindel så lenge det er ærligt om det smile

Nå må ikke du komme å dra mitt gode navn å rykte gjennom søla, josern mad

liker bedriften din eie_ men jeg har nok spenn selv;O

Etter nøye gjennomgang har premien herved blitt gitt til Meretrix! cheese

Her er søknaden:

“Jeg viser til foruminnlegget “Svindel AS” datert 19.11.15, og søker herved om premien på 7500 mynter som blir beskrevet i det nevnte innlegget.
Jeg skriver på vegne av hele Antiums befolkning, og takker for den etterlengtede oppmerksomheten du gir serverens spillere ved å
finansiere et slikt veldedig tilbud.
Antium er kanskje serverens mest ambisiøse byggeprosjekt noensinne, og byen krever enorm økonomisk kapasitet for å opprettholdes. På grunn av den konstante byggingen og innsamlingen av ressurser, blir det knapp tid til å skaffe penger for å finansiere byen, og dermed tilnærmet umulig å holde alle tannhjulene i sving samtidig.
Vi avhenger av en skyhøy skatteprosent, som gjør byen lite attraktiv for spillere, som igjen fører til lite inntekter.
Selv om vi ikke kan klage på de sjenerøse pengedonasjonene vi får fra våre medspillere på serveren, er dette dessverre
ikke nok, og vi søker på grunnlag av dette om premien du er villig til å utdele. Vi kan garantere at pengene dine vil blir fornuftig disponert hvis de blir tildelt Antium.
Vi ber om at du vurderer søknaden vår med et åpent hjerte, og ser frem til å høre fra deg! På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

Meretrix, Keiser av Det Asgardinske Rike, hertug av Antium, og parlamentarisk overhode i Det Asgardinske Senat.”

oh snap, Fikk ikke med mæ d her altså :( Æ som sårt treng penga, Har heller ikke mulighet å skaffe mynta for tida da æ driv å utvide basen min…. Du kan gjerne donere like mye til en fattig sau, eller starte kronerulling for mæ. På forhånd takk!

O store EIe_ Mektige Eie_

XOXO Blacksau