Evadeeee & Zaapz er bannet

Stengt

Denne tråden er stengt av en administrator.

Hei siden den nye hard har kommet kan de bannet spilleren få unban jeg har 2 venner som ble bannet for 2-3 år siden så jeg lurte på om de kunne bli unbannet de heter nå på MineCraft: Evadeeee & Zaapz

MVH: Ypho420 aka Sverre

Heisann di som ikke hadde brukt Xray har blitt unbannet på Hard serveren så vis dem ikke kommer inn fortsatt så er det fordi at de har brukt Xray.

Hei Baktuuz jeg skjønner ikke hvorfor de har blitt bannet jeg har gått igjennom pcen dems i 2-3 år og de har aldri har hatt hacks.. så dette er en feil tagelse.

De ble bannet for stygt språk sier de så dere burde ha unbannet de dette er min mening

Hei Batuuz dette burde være en feiltagelse de har jo aldri hacket fordi jeg har gått i gjennom pcen dems 2-3 ganger i året siden jeg har vært bekymret over de.

Så de har aldri hacket så dette burde du unbanne de eller har dere gjort en feiltagelse

MVH Sverre aka Ypho420 <3

Først og fremst ble de bannet for 1 år siden. De ble bannet for xray og vi banner aldri noe uten gode bevis. Når noen blir bannet for xray så blir de permanent bannet. Det betyr at de aldri får komme inn igjen. Tråd lukket.