XP for å vote

Her mine damer og herrer. Det står klart i chatten at jeg skulle ha fått hele “370 bonus xp for min stemme”. Men min xp-bar står urørt etter at jeg ga min stemme til serveren. Her foregår det noe mystisk, skal man få xp eller ikke?

Deres,
TernoNerd

d9e14fc8ecb94b67ce3c64a0d6f9b0d3.png

Redigert.
Først og fremst må jeg helt ærlig bare si jeg synes dette er en utrolig dårlig måte å få frem at det er en feil på serveren. Det du kunne gjort var å lage en enkel post hvor du forklarer at du har funnet en feil/bug isteden for å komme med noe slikt som dette. Vi vil jo selvfølgelig prøve å fikse feilen så lenge det blir nevnt, men det å prøve å sette oss i dårlig lys fordi det er en feil som vi trodde var i orden er bare dårlig av deg.
Jeg skal se på problemet, og sørge for at det blir fikset eller fjerne beskjeden som du nevner ovenfor.

Beklager om jeg virket støtende. Jeg trodde ikke at posten skulle bli tatt så seriøst. Jeg har oppdatert innholdet i posten og beklager.

Ser for meg at feilen ligger ved at du var på en annen server, eller ikke var pålogget når du stemte. feks du var på hard-serveren når du stemte, og da får du ikke exp på alpha/beta. Men det kommer fortsatt opp i chatten, og du får din diamant for det.

Trenger ikke å være dette som har forekommet hos deg, men så hværtfall dette selv, etter jeg hadde votet en del inne på Hard og logget inn på alpha etterpå.

Skal være i orden nå.
Man kan godt stemme offline. man får da belønningen når man logger inn. Eneste untaket er hard, siden man kun får vote når man er online, men man får fortsatt exp.

Er det fortsatt sånn at man må være online for å få xp på hard?

Som du ser er dette en post fra 2014 så den er gammel.
Hvis du voter når du er offline så får du belønningen når du logger inn på serveren.